Gratulerer til Henrik Stubberud med Lions Pokal for 2017

Postet av Driv Idrettslag den 20. Jun 2018

En stolt og glad Henrik med pokaler og blomst.

Henrik Stubberud vant Lions Pokal for 2017. Pokalen tildeles en person mellom 12 og 15 år (ungdomsskolealder) i Driv IL som har utmerket seg i en idrett og deltatt i en annen.
Per Eivind Grosvold fra Enebakk Lions delte ut pokalen på vegne av Enebakk Lions, og informerte om begrunnelsen for tildelingen. Ann Katrin P.Halvorsen delte ut blomster fra Driv IL
Det er hovedstyret i Driv som velger ut vinner etter innspill fra gruppene.
Alle kan være med å foreslå en kandidat

Ann Katrin P.Halvorsen, Henrik Stubberud og Per Eivind Grosvold.

Begrunnelse:
Henrik har gjennom mange år vært aktiv i fotball og langrenn i Driv IL Henrik trener bra året rund, enten det er fotballsesong eller skisesong. Alltid fokusert, alltid max innsats.

Skigruppa:Henrik har mye humor og glimt i øyet, og er med på å skape er godt miljø i skigruppa Han har vist meget bra fremgang i langrenn gjennom året 2017. Dette etter bra innsats og fokus på langrennstrening i løpet av høsten. Det vil bli artig å se hvor dette bringer Henrik.

Fotball: Henrik er en gutt med gode holdninger både på og utenfor banen. Han er en flott lagspiller som alltid går foran med positivitet og innsats. Henrik gir alltid 100% på treninger og kamp. Han er lærevillig og ønsker hele tiden å bli bedre. En smart spiller med godt overblikk.» Det har vært spennende og følge utviklingen hans som fotballspiller i 9 år nå.

Astrid Celius