Minirunde i Mjærhallen 25.11.18

Postet av Driv Idrettslag den 20. Nov 2018

Driv Håndball inviterer til håndballfest for unge spillere født i 2010. Det er J/G 8 som har ansvar for arrangementet med litt bistand fra styret. I tillegg vil noen fra J12 bidra med blant annet premieutdeling, maskot, etc.

Først ut er J8 (født 2010) som skal spille sine kamper i tidsrommet 10.00-13.15.
Driv stiller med tre lag denne formiddagen Driv Rød, Driv Gul og Driv Blå.
I tillegg kommer følgende lag på besøk: Siggerud, Enebakk Rød og Blå, Bækkelaget Hvit og Gul, Kolbotn Grønn og Blå.
Altså skal totalt 10 lag være i aksjon denne formiddagen på to forskjellige baner.

Deretter er det G8 (født 2010) som skal spille sine kamper i tidsrommet 14.15-17.30.
Driv stiller også her med tre lag; Driv Rød, Driv Gul og Driv Blå.
I tillegg kommer følgende lag på besøk: Kolbotn Rød og Blå, Bækkelaget Lilla og Oransje, Siggerud Rød, Klemetsrud og Drøbak/Frogn Rød.
Totalt 10 lag på to forskjellige baner denne ettermiddagen.

Det vil bli kiosksalg, musikk, stor stemning, spilleglede og masse flott håndball. Det blir hoppeslott, fine premier og kanskje kommer også maskoten Hugo innom.

Se ellers her for mer info: https://www.handball.no/regioner/region-ost/kampaktivitet/barnehandball-6-12/minirunder/#Info_til_lagene