Kjære Drivfamilie, har dere sjekket at medlemskap og treningsavgifter er betalt?

Postet av Driv Idrettslag den 16. Sep 2019

For å delta i en gruppe i Driv, må det betales medlemskontingent til Driv IL hovedlag og treningsavgift til den/de gruppene dere eller barna deltar i.
Dette er den delen av lasset dere må bidra med og det vet jeg dere gjerne gjør for å ha det gøy i Driv IL og gruppene våre.

Jeg tror at de aller fleste betaler fakturaene raskt og er glade for at vi har et tilbud til dere.
Det hjelper oss mye, så tusen takk :-)

Men akkurat nå er det mange som har det så gøy i Driv at dere glemmer helt å betale fakturaene.
Jeg må derfor sende ut nye purringer nå. Det kommer en mail med varsel om at fakturaen ligger i MInIdrett (jeg legger også fakturaen ved denne mailen) Husk å sjekke søppelpost, mailen sendes ut fra idrettsforbundet. Det er kun de som har noe ubetalt til Driv eller gruppene våre som får purring.

Kan dere hjelpe meg slik at jeg slipper å bruke så mye tid på å purre på ubetalte fakturaer?
Sjekk https://minidrett.nif.no/ og se om dere har noe ubetalt til Driv. Oppdater mailadressen deres hvis den er endret. (Mellom klokken 09.00 og 12.00 tirsdag 17.9 er MInIdrett utilgjengelig på grunn av oppgraderinger)
Ukjent med MInIdrett?: Forklaring på oppsett og bruk av MinIdrett.pdf
Sjekk nettbanken deres,og se at dere faktisk har betalt for medlemskap og treningsavgifter.

Medlemskap til Driv IL sendes ut i januar hvert år og gjelder for hele kalenderåret.
Treningsavgift til gruppene faktureres ved sesongstart i hver gruppe og gjelder for sesongen.
(E-sport, Turn, Håndball og Ski sendes ut snart)

Viktig info:
Det er KUN fakturaer som er betalt via MinIdrett som vises i betalingshistorikken deres der.
Fakturaer betalt i nettbank vil bli liggende i historikken deres i banken. (De kommer IKKE opp i MInIdrett historikken).
Familiemedlemskap: Det ble fakturert uten familiebindingen og derfor ble alle de første fakturaene slettet i systemet. Det betyr at de av dere som rakk å betale feil faktura fikk pengene rett i retur til kontoen det ble betalt fra. Alle fikk tilsendt korrekt faktura fra meg og dere har også fått purring.
Sjekk nettbanken og se om dere fikk pengene i retur, ikke bare tro at purringen ikke gjelder deg for da hadde du ikke fått den.

Innmeldinger i Driv og alle grupper: http://www.driv-il.no/p/5954/innmelding
Utmeldinger i Driv og alle grupper: mail post@driv-il.no husk å skrive om det er fra hele Driv eller kun fra en gruppe.

Aktiviteter i Driv: Info tilbud i Driv IL pr 12.09.19.pdf

Sliter du økonomisk? Søk støtte enkelt her: Søknadsskjema og info