Det skjer mye i idrettslaget :-)

Postet av Driv Idrettslag den 10. Mai 2013

Enebakk Avis har denne uken flere sider med stoff fra gruppenes aktiviteter.
Dere som ikke får avisen i posten må nesten kjøpe denne ukens utgave. Det er også mulig å sjekke Enebakk Avis sine hjemmesider: http://www.enebakkavis.no/
Takk til Enebakk Avis for god omtale.

Orientering brer seg godt ut, med dobbeltside med flotte bilder og minner om at dette er aktivitet som passer for alle aldre.

Fotballgruppa presenterer fotballens dag 15.juni. Dere i gruppene må huske på å melde inn ønske om aktiviteter på denne dagen. Se tilsendt mail om saken.

Sykkelgruppa har fått nesten en hel side etter sitt flotte arrangement Enebakkdilten 2013.

Til slutt kommer en sak om fotball igjen, nå med A laget som spilte årets første hjemmekamp med tap. Men trener Frank Bakken konkluderte med at dette er den eneste hjemmekampen Driv skal tape i år. Driv oppfordrer alle til å møte opp og bidra med god støtte på neste hjemmekamp. Har ikke datoen her, men den kommer nok.

Astrid Celius