Driv IL har klubbdager med mange gode tilbud fra Comet Sport 14. og 15 nov på Vågsenteret

Postet av Driv Idrettslag den 13. Nov 2017

Comet Sport har satt opp en 2-dagers butikk på Vågsenteret i Ytre Enebakk (i lokalet der klesbutikken var i 1. etasje). Veldig mange gode tilbud, så benytt mulighet til å gjøre et kupp.
Butikken er åpen kl. 12.00 - 19.00 begge dager.
Dere trenger ikke være Drivmedlemmer for å handle på klubbdagene våre. Tilbudene er like gode uansett.

Det er selvfølgelig full Drivkolleksjon i butikken, ferdig trykket slik at du får det med deg med en gang. Det er også Drivbagger og Drivsekk der. Ønsker du med initialer i tillegg, så tar vi opp bestilling i butikken.
Driv dynejakke til 699 med Driv logo foran på brystet, og Driv IL bak i reflekstråd. Vi selger ut lageret og tar opp bestilling på jakker. Dette er flotte julegaver som garantert blir brukt.
4849_driv_Klubbdager V2.pdf

Skigruppa kommer med sin skikolleksjon fra Trimtex tirsdag klokken 17.30 - 19.00 slik at dere kan prøve før dere bestiller i nettbutikken deres.

OA-klinikken kommer onsdag klokken 12.00 - 19.00 Plakat til klubbdager OA-klinikken.pdf

Jeg tok en del bilder slik at dere ser at her er det mulig å gjøre et godt kjøp.