Utdeling av Tur-O merker 23.10.21

Postet av Astrid Irene Celius den 18. Okt 2021

Da er en lang Tur-Orienteringssesong over, og det er veldig hyggelig at så mange har deltatt, og gitt oss i O-gruppa mange og positive tilbakemeldinger. Ikke minst har vi også mottatt mange og konstruktive forslag både på løyper, postplasseringer og vanskelighetsgrad. Dette tar vi med oss til neste sesong – ja, for vi går i gang igjen i 2022!

I år har vi mange merker å dele ut, faktisk så mange at vi får problem med å finne et egnet innendørs lokale. Derfor har vi tenkt å invitere til utdeling i forbindelse med Klubbmesterskapet i orientering. Det blir utdeling av merker i alle valører

Lørdag 23.10 mellom kl. 1400 og 1500!

Stedet er i grustaket på Kjølstadveien, og der er vi på plass med bålkaffe, kringle og med en kort og enkel o-løype for de som ønsker det.

Husk også gratis klubbmesterskap i Orientering samme dag: Klubbmesterskap i orientering 23.10.2021.pdf

Vel møtt!                                                        Hilsen Driv IL, O-gruppa