Medlemskontingenten for 2014

Postet av Driv Idrettslag den 12. Jan 2014

Etter årsmøtet i 2013 vedtok medlemskontingentene for 2013 og 2014, så kan vi heretter sende ut medlemskontingentene allerede i januar. Det er bedre at vi følger kalenderåret riktig.

Tell opp de søte små og sjekk om det lønner seg for deg å endre til familiemedlemskap :-) I så fall sender du meg en mail på medlem@driv-il.no

Hvis du skulle ønske å melde deg ut av den store Drivfamilien vår, så må du også sende meg en mail på medlem@driv-il.no
Akkurat nå er vi en storfamilie med 1238 medlemmer. Men vi har alltid plass til flere .-)

Det er noen som sier at de har meldt seg ut av Driv og likevel fått faktura fra meg på medlemskontingenten. Det skyldes som regel ut at de har meldt seg ut av en gruppe og trodd at da har de også meldt seg ut av Driv. Dere må i så fall gi beskjed om utmelding begge steder. Jeg fikser alt dette nå bare dere sier fra :-)

Jeg vil takke alle våre trenere/lagledere/styrer og andre støttespillere som gjør det mulig for Driv å tilby flotte aktiviteter til familiemedlemmene våre. De har mange, mange gratis timer for oss alle.
I tillegg har vi i Driv en stor og god dugnadsånd som virkelig er til god nytte for hele Drivfamilien. Når vi da putter inn alle de velvillige sponsorene Driv har, både i hovedlaget og gruppene, så er det ikke rart vi har det bra.
Tusen takk alle sammen :-)