Kasserer søkes til Driv IL

Postet av Driv Idrettslag den 13. Jan 2016

Ved årsmøtet i mars skal vår kasserer gi seg etter lang og tro tjeneste. Vi søker derfor hennes erstatter.

Kvalifikasjoner:

Ansvarsområdene er løpende betaling av regninger for Driv IL hovedlaget, hovedkontakt mot bank og oppfølging av kasserere i de forskjellige gruppene. Kasserer er en del av hovedstyret til Driv og deltar gjennom dette på styremøter. Vi har 10-12 møter i året. Du trenger ikke være veldig regnskapskyndig, da vi har innleid hjelp til regnskap, fakturering og medlemsregister. Den mest sentrale egenskapen som bør være på plass er struktur og orden. Basert på punktene foran er kravet om forkunnskaper små og nødvendig opplæring vil bli gitt.

Omfang:

0-5 timer i uka

Avlønning:

Siden Driv IL er basert på frivillig innsats i sin helhet, gjelder det dette vervet også. Men du får dekket familiemedlemskap i Driv og du får muligheten til å få et stort nettverk med hyggelige og positive mennesker innen idretten. Det hadde vært spesielt hyggelig om noen som har flyttet inn til Ytre Enebakk i det siste var interessert i rollen.

Hjelp oss gjerne med å spre budskapet.

Høres dette interessant ut og du er interessert i å bli med eller du har spørsmål så kan følgende personer kontaktes:

Astrid Celius, klubbsekretær, tlf 900 68 834, mail: post@driv-il.no

Anne-Line O’Donnell, kasserer, tlf 988 80 156