Comet Sport gir alle Drivmedlemmer 20%

Postet av Driv Idrettslag den 8. Nov 2016

Driv IL har inngått avtale med Comet Sport på Lillestrøm. De gir alle Drivmedlemmer 20 % på ALLE varer i butikken. (Gjelder ikke allerede nedsatte varer)

Comet Sport er også vår nye leverandør av Driv bekledningen fra Joma (samme kolleksjon som vi har i dag) Nettbutikken åpner snart, og info kommer på våre hjemmesider så fort den er klar.

Vi planlegger en klubbkveld ganske snart hvor Comet Sport kommer med kolleksjonen vår, og da vil det være mulig å prøve størrelser. Comet Sport tar opp bestillinger direkte på klubbkvelden og hjelper dere med å få det dere ønsker. Info kommer på våre hjemmesider.

Fredag 11. nov er det Blakk fredag hos Comet Sport med 30% på hele butikken, samt mange andre gode tilbud.
Info kommer i morgen her: http://www.cometsport.no/

Meld deg inn i fordelsklubben til Comet Sport:

Vi gleder oss til et godt samarbeid fremover, og håper alle vil bli fornøyd med denne løsningen.