Treningsavgift Driv IL Turn sesongen 2022 - 2023 sendes ut nå

Postet av Astrid Irene Celius den 6. Okt 2022

Det kommer en mail med varsel om at fakturaen ligger i MInIdrett (fakturaen ligger også inni den mailen) Husk å sjekke søppelpost, Jeg sender også en sms om dette via systemet. Alle skal betale nå, unntatt barn av trenere/styret, så si fra hvis du ikke får faktura for ditt barn.
MInIdrett: https://www.minidrett.no/
Opprett bruker på deg selv og hent inn alle i familien, så får du alt på et sted.
Fakturaen dukker ikke opp i MInIdrett hvis barnet ikke ligger inne i MInIdrett, så sjekk at alle er der.

Medlemskapet:
For å delta i en gruppe i Driv, må det betales medlemskontingent til Driv IL hovedlag og deretter treningsavgift til den/de gruppene dere eller barna deltar i.
Medlemskapet er ikke gyldig før det er betalt og det er først da man kan delta i Driv ILs grupper.
Barneulykkesforsikringen opp til 13 år er ikke gyldig før medlemskapet er betalt.
(Over 13 år er det lagsforsikringer/lisenser).

Viktig info:
Betaler du fakturaen i nettbanken så kan du opprette e-faktura, da kommer neste faktura direkte inn i nettbanken din.
Det er KUN fakturaer som er betalt via MInIdrett som vises i betalingshistorikken deres der.
Fakturaer betalt i nettbank vil bli liggende i historikken deres i banken.
 (De kommer IKKE opp i MInIdrett historikken).

Feil: Mener du at noe er feil, så sier du bare fra til meg så rydder jeg opp i det: post@driv-il.no

Innmeldinger i Driv og alle grupper: https://www.driv-il.no/p/5954/innmelding
Utmeldinger i Driv og alle grupper: mail post@driv-il.no husk å skrive om det er fra hele Driv eller kun fra en gruppe.

Sliter du økonomisk? Klikk her for å søke støtte her

Treningsavgiften til Driv IL Turn sesongen høst 2022- vår 2023 faktureres høst 2022

Barn av styret og trenere får fullt fritak.
De som deltar på konkurransepartiet + et annet parti får halv avgift på et andre partiet.

Astrid Celius
post@driv-il.no